§ 1 Inntaksreglement

Inntak av elevar ved Hjellvik Montessoriskule skal skje etter dei til ei kvar tid gjeldande reglar i privatskulelova, og det inntaksreglementet som er fastsett av styret.


§ 2-1
Elevinntak

Skulen er open for alle som fyller vilkåra for inntak til offentleg grunnskule.

Viss skulen har fleire søkjarar enn elevplassar, skal elevinntaket skje med utgangspunkt i fylgjande kriterier:

1. Elevar som har syskjen på skulen vert prioritert.
2. Elevar som bur innafor gjeldande skyssgrenser vert prioritert
(4 km).
3. Elevar som skal byrja i første klassesteg vert prioritert.
4. Søknadar som kjem inn før fristen vert prioritert.
5. Ved behov vert søknadar prioritert i den rekkefølgja dei vert mottekne i.

Viss skulen har fleire søkjarar enn elevplassar, skal det også opprettast ei ventelist i samsvar med § 6.


Søknadsfristen skal vera 1.februar. Dersom det er ledige plassar ved skulen, kan det takast inn elevar fortløpande fram til inntaksstopp.

§ 2-2
Søkndasfrist


§ 2-3
INNTAKSSTOPP

I samsvar med ”Rundskriv Udir-5-2010, Dato: 28.04.2010” har skulen reglar for inntaksstopp: a) Skulen har inntaksstopp den 25. september. b) Skulestyret kan, seinast 1 mnd. før søknadsfristen, gjere vedtak om maksimalt antall nye elevar pr. årstrinn, eller gruppe, eller total for skulen i komande skuleår. Sjå eventuelt punkt e).
c) Etter inntaksstopp kan styret likevel særskild godkjenne nye elavar på bakgrunn av tilflytting til gamle Hjellvik skulekrins (yttergrenser Dale/Skår/Horsås) Denne vurderinga skal ta hensyn til, men ikkje vere bunden av, punkt e) i denne paragrafen.
d) Skulen kan uansett ikkje ta inn fleire elevar enn den er godkjend for.
e) Frå og med skuleåret 2024/25 tek Hjellvik Montessoriskule berre i mot nye elevar på 1. til 3. trinn, med unntak av vikår i punkt c)

Etter 1. juli, fram til inntaksstopp, kan skulen kun ta imot eit begrensa antall søknader dersom ei vurdering av forsvarleg drift, med tilgjengeleg personell og romfordeling for dei planlagte gruppene tillet dette.

§ 2-3
Inntaksstopp


Kvart år i januar skal inntak kunngjerast i lokalaviser, eventuelt dagspresse, for å sikra at informasjon om inntak for neste skuleår kjem ut.

Kunngjeringa skal innehalda naudsynte opplysningar om søknadsfristar og ei kort utgreiing om inntakskriteria og ei tilvisning til kvar dette inntaksreglementet kan finnast.

§ 3:
Kunngjering av inntak
av elevar


Styret kan velja ei inntaksnemnd som skal førebu og gjera innstilling til inntak etter § 2, 5 og 6 i dette reglementet. Rektor gjer så endeleg vedtak om inntak.

§ 4:
Inntaksnemnd


Rektor melder frå om vedtaket til dei det gjeld. Melding om inntak skal skje innan 6 veker etter at søknadsfristen er gått ut. Søkjarar som ikkje har fått plass, blir snarast tilskrivne, med informasjon om at det kan krevjast grunngjeving for vedtaket, at det kan påklagast og om frist for dette. Forvaltningslova kapittel 5 og 6 gjeld i sakshandsaminga og Fylkesmannen i Hordaland er klageinnsats.

§ 5:
Handsaming og kunngjering
av inntak


Som ledd i inntakshandsaminga skal nemnda utarbeida ei prioritert venteliste som skal leggjast til grunn dersom ein eller fleire som har fått plass likevel ikkje tek imot plassen. Dersom det i løpet av året vert ledig plass i høve til det elevtalet styret har vedteke, skal den prioriterte ventelista leggjast til grunn for nye inntak.

§ 6:
Prioritert venteliste


Dette inntaksreglementet kan til ei kvar tid endrast av styret, innafor rammene av gjeldande reglar i privatskulelova og vedtektene til skulen.

§ 7:
Endring av inntaksreglement


Vedtatt av skulestyret 20.11.2010.
Revidert den 16.11.2017.
Revidert den 09.12.2020.