INNTAKSREGLEMENT FOR HJELLVIK MONTESSORISKULE 

§ 1: INNTAKSREGLEMENT

Inntak av elevar ved Hjellvik Montessoriskule skal skje etter dei til ei kvar tid gjeldande reglar i privatskulelova, og det inntaksreglementet som er fastsett av styret. 

§ 2-1: ELEVINNTAK 

Skulen er open for alle som fyller vilkåra for inntak til offentleg grunnskule. 

Viss skulen har fleire søkjarar enn elevplassar, skal elevinntaket skje med utgangspunkt i fylgjande kriterier: 

1. Elevar som har syskjen på skulen vert prioritert.

2. Elevar som bur innafor gjeldande skyssgrenser vert prioritert (4 km).

3. Elevar som skal byrja i første klassesteg vert prioritert.

4. Søknadar som kjem inn før fristen vert prioritert.

5. Ved behov vert søknadar prioritert i den rekkefølgja dei vert mottekne i. 

Viss skulen har fleire søkjarar enn elevplassar, skal det også opprettast ei ventelist i samsvar med § 6. 

§ 2-2: SØKNDASFRIST 

Søknadsfristen skal vera 1.februar. 

Etter søknadsfrist, kan skulen ta imot søkarar dersom ei vurdering av forsvarleg drift, med tilgjengeleg personell og romfordeling for dei planlagte gruppene tillet dette. 

 § 2-3: INNTAKSSTOPP 

I samsvar med ”Rundskriv Udir-5-2010, Dato: 28.04.2010” har skulen reglar for inntaksstopp: 

a) Skulen har inntaksstopp 25. September, med unntak av vilkår i punkt c)1). 

b) Hjellvik Montessoriskule tek berre i mot nye elevar på 1. til 3. trinn, med unntak av vikår i punkt c).

c) Vilkår for unntak frå inntakstopp: Dersom styret vurderar at skuledrifta tillet det (ei vurdering av forsvarleg drift, med tilgjengeleg personell og romfordeling for dei planlagte gruppene), kan styret likevel ta inn søkarar dersom minst eit av fylgjande vilkår er innfridd: 

1) Søkaren flyttar til gamle Hjellvik skulekrins (yttergrenser Dale/Skår/Horsås) 

2) Søkar har yngre søsken som samstundes vert søkt inn i 1.-3. trinn. 

d) Skulen kan uansett ikkje ta inn fleire elevar enn den er godkjend for. 

§ 3: KUNNGJERING AV INNTAK AV ELEVAR 

Kvart år i januar skal inntak kunngjerast i lokalaviser, eventuelt dagspresse, for å sikra at informasjon om inntak for neste skuleår kjem ut. 

Kunngjeringa skal innehalda naudsynte opplysningar om søknadsfristar og ei kort utgreiing om inntakskriteria og ei tilvisning til kvar dette inntaksreglementet kan finnast. 

§ 4: INNTAKSNEMND 

Styret kan velja ei inntaksnemnd som skal førebu og gjera innstilling til inntak etter § 2, 5 og 6 i dette reglementet. Rektor gjer så endeleg vedtak om inntak. 

§ 5: HANDSAMING OG KUNNGJERING AV INNTAK 

Rektor melder frå om vedtaket til dei det gjeld. Melding om inntak skal skje innan 6 veker etter at søknadsfristen er gått ut. Søkjarar som ikkje har fått plass, blir snarast tilskrivne, med informasjon om at det kan krevjast grunngjeving for vedtaket, at det kan påklagast og om frist for dette. Forvaltningslova kapittel 5 og 6 gjeld i sakshandsaminga og Fylkesmannen i Hordaland er klageinnsats. 

§ 6: PRIORITERT VENTELISTE 

Som ledd i inntakshandsaminga skal nemnda utarbeida ei prioritert venteliste som skal leggjast til grunn dersom ein eller fleire som har fått plass likevel ikkje tek imot plassen. Dersom det i løpet av året vert ledig plass i høve til det elevtalet styret har vedteke, skal den prioriterte ventelista leggjast til grunn for nye inntak. 

§ 7: ENDRING AV INNTAKSREGLEMENT 

Dette inntaksreglementet kan til ei kvar tid endrast av styret, innafor rammene av gjeldande reglar i privatskulelova og vedtektene til skulen. 

Skulestyret kan, seinast 1 mnd. før søknadsfristen, gjere vedtak om maksimalt antall nye elevar pr. årstrinn, eller gruppe, eller total for skulen i komande skuleår. 

Vedtatt av skulestyret den 20.11.2010.

Revidert den 16.11.2017.

Revidert den 09.12.2020. 

Revidert den15.01.2024 

Revidert den 16.06.2025